رویدادها آرشیو خبر ها
دفاع بنتانکور از ایگواین

دفاع بنتانکور از ایگواین

هافبک اروگوئه ای یوونتوس پس از تمرینات امروز در گفت و گویی با شبکه اسکای اسپورت از عملکرد ایگواین دفاع و او را مهاجمی بزرگ که در گلزنی بسیار موفق است توصیف کرد.

 

انتقادات زیادی به پیپیتا شد، انتقاداتی که برای یک اشتباه از او میشود و این به هیچ عنوان درست نیست، نباید عملکرد و گلزنی او را در طول بازی فراموش کرد. ایگواین یک مهاجم باورنکردنی و قدرتمند است و هر تیمی به دنبال داشتن مهاجمی به مانند اوست.

 

رودریگو بنتانکور که با وجود جوانی توانسته توجه مکس آلگری را به خود جلب کند می گوید:

 

آلگری برای من توصیه های زیادی دارد، همیشه مرا به تمرین و تلاش تشویق می کند، راهنمایی هایی که می تواند برای اینده من تاثیرگذار باشد را از او دریافت می کنم، برای حضور بیشتر در ترکیب باید از توصیه های او استفاده کنم. اینجا در یووه، هر زمان که بازی بزرگی داریم روح خاصی احساس می شود، حتی زمانی که تمرین می کنیم نیز می توانیم این حس را در نفس های مان داشته باشیم و احساس کنیم. شرایط خاصی ست بنابر این در حال تمرین بیشتر هستیم. باید خود را آماده نگه داریم.

 

و اما دیبالا

 

برای مدتی در کنارمان نبود، دلمان برایش تنگ شده بود از بازگشت او واقعا خوشحالیم، حضور او در کنار ایگواین و پیانیچ می تواند تاثیر زیادی بر روی عملکرد تیم مان داشته باشد. او برای ما مانند جرقه ای از امید و انگیزه است."

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: